Ataki wojowników body mają kontaktowy charakter. Body skupia się na jak największych obrażeniach. Duże obrażenia i szybkość sprawiają, że body przyciąga nowych graczy.
Moc umysłu (Mental) – w przeciwieństwie do body skupia
się bardziej na defensywie niż ofensywie. Mental również potrafi osiągnąć wielki
dmg, ale jego atutem jest potężna ilość obrony.
SURA - wojownicy, którzy uzyskali magiczne zdolności po wyhodowaniu na swej ręce
demonicznego nasienia. Używają mieczy jednoręcznych, nadrabiają jednak tą stratę
mocnymi czarami ofensywnymi i defensywnymi. Jest to postać przejściowa między
wojownikiem a szamanem.
Czarna magia (Black Magic) – bardziej szaman niż wojownik. Skupia się
na silnych, ofensywnych czarach dystansowych. Postacią tą trudniej jednak
zdobywać doświadczenie. Sura Czarnej Magii jest niezwyciężony w eksterminacji
innych postaci. Magia broni (Weapon) – bliższy wojownikowi niż szamanowi. Ma silne, ofensywne czary kontaktowe. Skupia się na zadaniu obrażenia jak największej ilości przeciwników, z czasem również znacząco podnosi swe umiejętności defensywne.
SZAMAN - używa dzwonów i wachlarzy. Wspomaga innych graczy magią błyskawic lub smoka. Potrafi pomagać innym klasom podczas walki czarami wspomagającymi, co nie znaczy, że sam nie może ich użyć
Magia boga smoków (Dragon) – posiada potężne zaklęcia boga smoka pozwalające niszczyć duże grupy potworów, specjalizuje się atakami ognistymi. Główną siłą tej profesji są buffy – czary wspomagające, jak Pomoc Smoka (szansa na krytyczny cios), Błogosławieństwo (odporność na ataki fizyczne), czy Odbicie (szansa na odbicie
ciosu w stronę wroga)
Magia natury (Healer) – bardziej wyspecjalizowana w walce podobnie jak
dragon, jednak skupia się bardziej na PvP(pojedynkach). Posiada ataki dystansowe
i – jako jedyna – możliwość leczenia.Jest nią trudniej expić jednak traci się
mniej potów. Z powodu umiejętności "Leczenie" postać tę często zapraszają do
grup. Leczenie również potrafi uleczyć negatywne bonusy takie jak: otrucie,
spowolnienie, czy płonięcie. Postać ta posiada również czar zwiększający
szybkość poruszania jak i czarów.
NINJA - korzysta ze sztyletów, łuków, a także jednoręcznych mieczy. Podczas nauki swoich umiejętności ninja uczy się także zatruwania przeciwników.
NINJA - korzysta ze sztyletów, łuków, a także jednoręcznych mieczy. Podczas nauki swoich umiejętności ninja uczy się także zatruwania przeciwników.

Umiejętność łucznictwa (Archer) – jego główną bronią jest łuk. Posiada bardzo silne czary atakujące z dystansu. Warto dodać, że ta postać ma największe szanse w umiejętności na zatrucie przeciwnika.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz